ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ

Δευτέρα 14 Ιουλίου 2025

ΕΠΠΕ εργασιών καθαριότητας

PDF | DOC | Ορισμός Mελών Επιτροπής Παρακολούθησης και Παραλαβής εργασιών καθαριότητας των κτηρίων του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.

Α Π Ο Φ Α Σ Η

Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

Έχοντας υπόψη :
1. Τις διατάξεις:
α) του άρθρου 7 παρ. 2 της Α5257/26.4.1982 απόφασης του Υπουργού Προεδρίας της Κυβέρνησης (Β’ 211) «Αναμόρφωση συλλογικών οργάνων γνωμοδοτικής και αποφασιστικής αρμοδιότητας του Υπουργείου Προεδρίας Κυβερνήσεως», όπως τροποποιήθηκε με την αριθ. 9294/2.10.1987 όμοια απόφαση (Β’ 555),
β) του άρθρου 26 του ν. 4024/2011 (Α’ 226) «Συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις, ενιαίο μισθολόγιο-βαθμολόγιο, εργασιακή εφεδρεία και άλλες διατάξεις εφαρμογής του μεσοπρόθεσμου πλαισίου δημοσιονομικής στρατηγικής 2012-2015»,
γ) του άρθρου 97 του Κώδικα Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ., που κυρώθηκε με το άρθρο πρώτο του ν. 3528/2007 (Α΄ 26) «Κύρωση του Κώδικα Κατάστασης Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ.»,
δ) του Π.Δ. 320/1988 (Α’ 149) «Οργανισμός των Υπηρεσιών του Υπουργείου Προεδρίας της Κυβέρνησης», όπως ισχύει,
ε) του Π.Δ. 65/2011 (Α’ 147) «Διάσπαση του Υπουργείου Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, στα Υπουργεία: α) Εσωτερικών, β) Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης…».
2. Την αριθ. ΔΙΔΚ/Φ.1/2/οικ.12044/21-05-2012 (Β’ 1724) απόφαση του Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης «Μεταβίβαση δικαιώματος υπογραφής ‘με εντολή Υπουργού’ στο Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και στους Προϊσταμένους των Οργανικών Μονάδων του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης», όπως ισχύει.
3. Την αριθ. ΔΙΔΚ/Φ.38/2/οικ.1063/09-01-2013 (ΑΔΑ: ΒΕΦΑΧ-12Τ) προηγούμενη απόφαση, όπως ισχύει, σύμφωνα με την οποία η θητεία των Μελών της Επιτροπής Παρακολούθησης και Παραλαβής εργασιών καθαριότητας των κτηρίων του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (Υ.ΔΙ.Μ.Η.Δ.) έληξε στις 09-01-2014.
4. Την αριθ. ΔΙΣΚΠΟ/Φ.18/οικ.21508/04-11-2011 (Β’ 2540) υπουργική απόφαση «Διενέργεια της διαδικασίας κληρώσεως για τον ορισμό μελών των συλλογικών οργάνων της διοίκησης για τη διεξαγωγή δημόσιων διαγωνισμών ή την ανάθεση ή την αξιολόγηση, παρακολούθηση, παραλαβή προμηθειών, υπηρεσιών ή έργων».
5. Το από 08/01/2014 «Πρακτικό Δημόσιας Κλήρωσης».
6. Την ανάγκη παρακολούθησης και παραλαβής εργασιών που ανατίθενται σε συνεργείο καθαριότητας, για τα κτήρια όπου στεγάζονται οι Υπηρεσίες του Υ.ΔΙ.Μ.Η.Δ.

Α π ο φ α σ ί ζ ο υ μ ε

Α. Ορίζουμε Πρόεδρο και Μέλη της τριμελούς Επιτροπής Παρακολούθησης και Παραλαβής Εργασιών καθαριότητας, για τα κτήρια όπου στεγάζονται οι υπηρεσίες του Υ.ΔΙ.Μ.Η.Δ., τους κάτωθι υπαλλήλους του Τμήματος Διοικητικής Μέριμνας της Διεύθυνσης Διοικητικού του Υ.ΔΙ.Μ.Η.Δ.:
1. Ασήμω Ζυγούρα, μόνιμη υπάλληλος με βαθμό Γ’ του κλάδου ΤΕ Μηχανικών, Προϊσταμένη του Τμήματος, με αναπληρωτή τον Γεώργιο Κατσαρό, μόνιμο υπάλληλο με βαθμό Γ’ του κλάδου ΔΕ Τεχνικού.
2. Βασίλειος Γουβάς, υπάλληλος με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, με βαθμό Δ’, εκπαιδευτικής βαθμίδας ΔΕ, ειδικότητας Τεχνικού, με αναπληρωτή τον Δημήτριο Μαυροβουνιώτη, υπάλληλο με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, με βαθμό Γ΄, εκπαιδευτικής βαθμίδας ΔΕ, ειδικότητας Τεχνικοί-Τεχνίτες-Ηλεκτροτεχνίτες.
3. Δημήτριος Αλιμπινίσης, μόνιμος υπάλληλος με βαθμό Ε’ του κλάδου ΔΕ Τεχνικού, με αναπληρωτή τον Ιωάννη Κουβούση, υπάλληλο με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, με βαθμό Δ’, εκπαιδευτικής βαθμίδας ΥΕ, ειδικότητας Προσωπικό Καθαριότητας.

Β. Χρέη Γραμματέα θα ασκεί το τρίτο Μέλος της Επιτροπής.

Γ. Έργο της Επιτροπής είναι η παρακολούθηση και ποιοτική παραλαβή των εργασιών που έχουν ανατεθεί ή θα ανατεθούν σε συνεργείο καθαριότητας, για τα κτήρια στα οποία στεγάζονται Υπηρεσίες του Υ.ΔΙ.Μ.Η.Δ.

Δ. Η Επιτροπή θα συντάσσει σχετικό πρωτόκολλο, το οποίο θα υποβάλλει σε τρία (3) αντίγραφα στο Τμήμα Προμηθειών της Διεύθυνσης Προμηθειών, Υποδομών και Διαχείρισης Υλικού του Υ.ΔΙ.Μ.Η.Δ.

Ε. Η θητεία των Μελών της Επιτροπής είναι ετήσια και λήγει ένας έτος από την έκδοση της παρούσας απόφασης.