ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ

Σάββατο 10 Μαΐου 2025

Ορισμός μελών παραλαβής εργασιών καθαριότητας

PDF | DOC | Ορισμός Mελών Επιτροπής Παρακολούθησης και Παραλαβής εργασιών καθαριότητας των κτηρίων του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης

Α Π Ο Φ Α Σ Η
Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΤΟΥ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

Έχοντας υπόψη :
1. Tις διατάξεις:
α) του άρθρου 7 παρ. 2 της Α5257/26.4.1982 απόφασης του Υπουργού Προεδρίας της Κυβέρνησης (Β’ 211) «Αναμόρφωση συλλογικών οργάνων γνωμοδοτικής και αποφασιστικής αρμοδιότητας του Υπουργείου Προεδρίας Κυβερνήσεως», όπως τροποποιήθηκε με την αριθμ. 9294/2.10.1987 όμοια απόφαση (Β’ 555),
β) του άρθρου 26 του ν. 4024/2011 (Α’ 226) «Συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις, ενιαίο μισθολόγιο-βαθμολόγιο, εργασιακή εφεδρεία και άλλες διατάξεις εφαρμογής του μεσοπρόθεσμου πλαισίου δημοσιονομικής στρατηγικής 2012-2015»,
γ) του άρθρου 97 του Κώδικα Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ., που κυρώθηκε με το άρθρο πρώτο του ν. 3528/2007 (Α΄ 26) «Κύρωση του Κώδικα Κατάστασης Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ.»,
δ) του Π.Δ. 320/1988 (Α’ 149) «Οργανισμός των Υπηρεσιών του Υπουργείου Προεδρίας της Κυβέρνησης», όπως ισχύει,
ε) του Π.Δ. 65/2011 (Α’ 147) «Διάσπαση του Υπουργείου Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, στα Υπουργεία: α) Εσωτερικών, β) Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης…».
2. Την αριθμ. ΔΙΔΚ/Φ.1/2/οικ.12044/21-05-2012 (Β’ 1724) απόφαση του Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης «Μεταβίβαση δικαιώματος υπογραφής ‘με εντολή Υπουργού’ στο Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και στους Προϊσταμένους των Οργανικών Μονάδων του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης».
3. Την αριθμ. ΔΙΔΚ/Φ.38/2/οικ.1252/30-12-2011 (ΑΔΑ: ΒΟΝΜΧ-ΦΛΩ) προηγούμενη απόφαση, σύμφωνα με την οποία η θητεία των Μελών της Επιτροπής Παρακολούθησης και Παραλαβής εργασιών καθαριότητας των κτηρίων του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (Υ.ΔΙ.Μ.Η.Δ.) έληξε στις 31-12-2012.
4. Την αριθμ. ΔΙΣΚΠΟ/Φ.18/οικ.21508/4-11-2011 (Β’ 2540) υπουργική απόφαση «Διενέργεια της διαδικασίας κληρώσεως για τον ορισμό μελών των συλλογικών οργάνων της διοίκησης για τη διεξαγωγή δημόσιων διαγωνισμών ή την ανάθεση ή την αξιολόγηση, παρακολούθηση, παραλαβή προμηθειών, υπηρεσιών ή έργων».
5. Το από 07/01/2013 «Πρακτικό Δημόσιας Κλήρωσης».
6. Την ανάγκη παρακολούθησης και παραλαβής εργασιών που ανατίθενται σε συνεργείο καθαριότητας, για τα κτήρια όπου στεγάζονται οι Yπηρεσίες του Υ.ΔΙ.Μ.Η.Δ.

Αποφασίζουμε

Α. Ορίζουμε την τριμελή Επιτροπή Παρακολούθησης και Παραλαβής Εργασιών καθαριότητας για τα κτήρια όπου στεγάζονται οι υπηρεσίες του Υ.ΔΙ.Μ.Η.Δ., ως εξής:

1.Ασήμω Ζυγούρα, μόνιμη υπάλληλος με βαθμό Γ’ του κλάδου ΤΕ Μηχανικών, Προϊσταμένη του Τμήματος Διοικητικής Μέριμνας της Διεύθυνσης Διοικητικού, με αναπληρωτή τον Ανδρέα Ζέβλα, μόνιμο υπάλληλο με βαθμό Β’ του κλάδου ΤΕ Διοικητικού-Λογιστικού, του Τμήματος Μισθοδοσίας της Διεύθυνσης Οικονομικού.
2.Γεώργιος Σουλάκης, μόνιμος υπάλληλος με βαθμό Δ’ του κλάδου ΤΕ Πληροφορικής, του Τμήματος Πληροφοριακών Συστημάτων ΚΕΠ της Διεύθυνσης Οργάνωσης και Λειτουργίας των ΚΕΠ, με αναπληρωτή τον Παναγιώτη Κωνσταντόπουλο, μόνιμο υπάλληλο με βαθμό Β’ του Τμήματος Γραμματείας της Διεύθυνσης Διοικητικού.
3.Αικατερίνη Βουλή, μόνιμη υπάλληλος με βαθμό Γ’ του κλάδου ΔΕ Διοικητικού-Λογιστικού, της Διεύθυνσης Κωδικοποίησης Νομικών Πληροφοριών, με αναπληρώτρια την Μαρία Αναγνωστοπούλου, μόνιμη υπάλληλο με βαθμό Γ’ του κλάδου ΔΕ Διοικητικού-Λογιστικού, του Τμήματος Τηλεπικοινωνιών της Διεύθυνσης Κρατικών Αυτοκινήτων και Επικοινωνιών.

Β. Χρέη Γραμματέα θα ασκεί το τρίτο Μέλος της Επιτροπής.

Γ. Έργο της Επιτροπής είναι η παρακολούθηση και ποιοτική παραλαβή των εργασιών που έχουν ανατεθεί ή θα ανατεθούν σε συνεργείο καθαριότητας, για τα κτήρια στα οποία στεγάζονται Υπηρεσίες του Υ.ΔΙ.Μ.Η.Δ.

Δ. Η Επιτροπή θα συντάσσει σχετικό πρωτόκολλο, το οποίο θα υποβάλλει, σε τρία (3) αντίγραφα, στο Τμήμα Προμηθειών της Διεύθυνσης Οικονομικού του Υ.ΔΙ.Μ.Η.Δ.

Ε. Η θητεία των Μελών της Επιτροπής είναι ετήσια και λήγει ένας έτος από την έκδοση της παρούσας απόφασης.