ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ

Σάββατο 20 Ιούλιος 2019

Συχνές Ερωτήσεις

Δεν υπάρχει ποσόστωση καθώς και στις 2 Προσκλήσεις, για διαχείριση αστικών λυμάτων και υδρεύσεις, η αξιολόγηση είναι άμεση μέχρι εξαντλήσεως των διαθέσιμων ποσών (μία αίτηση ανά Δήμο ή ΔΕΥΑ για κάθε πρόσκληση).

Εκτός από τις εκτυπώσεις ανά Δημοτική Ενότητα θα πρέπει να τυπωθεί και μια αναφορά λαθών για τις εγγραφές που έχουν τιμή «NULL» στο πεδίο της Δημοτικής Ενότητας.

Στις παλιές ή ενδεικτικές εγγραφές για τις οποίες δεν υπάρχουν στοιχεία ούτε στο φάκελο των δημοτών, εφόσον δεν υπάρχει άλλος τρόπος αναζήτησής τους, θα ζητούνται από το δημότη, όταν αυτός εμφανιστεί στην υπηρεσία σας. Σκοπός είναι να συμπληρωθούν και αυτές οι εγγραφές με όσο το δυνατόν περισσότερα στοιχεία.

Τα στοιχεία που είναι καταχωρημένα στον τόπο γέννησης δεν θα αλλάξουν. Στην εκτύπωση θα εμφανίζεται αυτόματα (μέσω του προγράμματός σας) στο πεδίο του Δήμου ο Καλλικράτειος Δήμος.

Κατά τα οριζόμενα στην εγκύκλιο 42 «Συγχωνεύσεις οικογενειακών μερίδων μετά την εφαρμογή του Καλλικράτη» (αριθμός εγκυκλίου 42 με αριθ. πρωτ. Φ.131360/2104/5-8-2011) της Δ/νσης Αστικής και Δημοτικής Κατάστασης, θα πρέπει να παραμείνει μόνο η μία μερίδα και να διαγραφούν οι άλλες.

Κατά τα οριζόμενα στην εγκύκλιο 42 «Συγχωνεύσεις οικογενειακών μερίδων μετά την εφαρμογή του Καλλικράτη» (αριθμός εγκυκλίου 42 με αριθ. πρωτ. Φ.131360/2104/5-8-2011) της Δ/νσης Αστικής και Δημοτικής Κατάστασης, θα πρέπει να παραμείνει μόνο η μία μερίδα και να διαγραφούν οι άλλες.

Η πρώτη προσπάθεια γίνεται αναζητώντας στοιχεία από τον φάκελο του δημότη. Μπορείτε να ξεκινήσετε από τις πιο πρόσφατες μερίδες και πηγαίνοντας προς τα πίσω να συμπληρώνετε τις μερίδες με τα στοιχεία που βρίσκετε. Αν δεν υπάρχουν τα στοιχεία αυτά στα βιβλία σας μπορείτε να ζητάτε από τους πολίτες που προσέρχονται στο δημοτολόγιο του Δήμου, τις ληξιαρχικές πράξεις που σας λείπουν.

Στην εφαρμογή του Εθνικού Δημοτολογίου (ΕΔ) που έχετε πρέπει να συμπληρωθούν όλα τα ληξιαρχικά στοιχεία (γάμου, γέννησης). Αυτά που βρίσκονται στις παρατηρήσεις πρέπει ένα ένα να τοποθετηθούν στα αντίστοιχα πεδία της εφαρμογής. Η εταιρεία που σας υποστηρίζει μπορεί να σας δώσει την Κατάσταση Αντιστοιχήσεων και την Αναφορά Λαθών (βλ. παραρτήματα Ε και Ζ αντίστοιχα, της απόφασης) για να δείτε τις εκκρεμότητες που έχετε.

1 20 21 22